آف لمو – همه چیز در مورد چربی خون، کلسترول HDL ،LDL

توصیه میکنیم هر هفته دو تا سه مرتبه ماهی میل کنید. تمرینات اینتروال، تمریناتی با شدت بالا (مثلا دو سرعت) همراه با دوره های استراحت کوتاه و از همه مهم تر ۱۵ الی ۳۰ دقیقه ورزش کردن است. به تدریج مقاومت را افزایش دهید تا پاهای شما سریع تر از سرعت کنونی نتوانند حرکت کنند. پدال را اول ردی سرعت تقریبی 30 ثانیه و سپس روی حدود 60 ثانیه تنظیم کنید. کف حاصله را به مدت 3 دقیقه بر روی کف سر نگاه داشته و سپس آبکشی نمایید. دوچرخه خود را به مدت 2 دقیقه سریع تر کنید و سپس به مدت 2 دقیقه دیگر به سرعت قبلی خود برگردید.

البته بخش هایی از بدن دارای چربی های سرسخت تری بوده که در بازه زمانی بلندمدت تری سوخته شده و بخش هایی دیگر از بدن همچون شکم و پهلوها، راحت تر چربی انباشته شده را آزاد کرده و کاهش می دهند. حداکثر پس از گذشت 2 ماه می بایست این برنامه افزایش یافته و حداقل یک روز دیگر به تمرینات پر فشار اختصاص یابد. برای انگیزه بیشتر با یک دوست ورزش کنید تا اطمینان حاصل کنید که همچنان به برنامه های خود پایبند هستید. علاوه بر اینکه زمان کمتری را در باشگاه می گذرانید با این تمرینات بیشتر از هر روش دیگری لاغر خواهید شد.

این کلسترول مفید سبب کاهش دادن تری گلیسیرید در خون خواهد شد. دوچرخه ثابت حتی میتواند برای اشخاصی که دچار کم توانی در عضلات پا هستند نیز مفید باشد. جالبتر اینکه این افراد بهخوبی آگاهاند که سوارشدن به این وسیله ممکن است تصادف، سکته و حتی مرگ را نیز به دنبال داشته باشد. چندین مطالعه نشان میدهند که مصرف عصاره چای سبز یا مکملهای EGCG میتواند باعث شود کالری بیشتری بسوزانید – حتی در حالت استراحت.

ورزش شدیدتر به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید. بنابراین یک ساعت ورزش متوسط یا حدود 40 دقیقه کار جدی با دوچرخه ثابت به شما کمک می کند تا حدود نیم کیلو در هفته از دست دهید. اگر مقدار تزریق چربی در یک بار زیاد بوده و توده ایجاد شود؛ این توده ها می توانند مشکل ساز باشند. از این رو این محققان به مردم توصیه می کنند مصرف زردچوبه را به عنوان یک ادویه موثر و درمانگر در برنامه هفتگی و حتی روزانه خود بگنجانند. این سبک از تمرینات که از ظهور آن کمتر از 10 سال می گذرد، راهکاری علمی و کاربردی برای مقابله با عادی سازی و متعادل کردن سطح متابولیسم بدن پس از آغاز یک دوره تمرینی دارد.

به روش تمرینی زیر جهت لاغری شکم با دوچرخه ثابت توجه کنید تا با برنامه اولیه خود آشنا شوید. با تماشای همین عکس ها، شما در اولین روزهای بعد از تزریق چربی، متوجه تفاوت هایی در ظاهر خود می شوید. سعی کنید روزی 30 تا 60 دقیقه، ورزشهای هوازی سبک که ضربان قلب شما را بالا میبرد (ورزشهای کاردیو) انجام دهید. یعنی شما با روزی ۱۵ الی ۳۰ دقیقه تمرین اینتروال می توانید حداکثر چربی سوزی را داشته باشید. این جلسات را به صورت متناوب کم و زیاد کنید یا جلساتی با فاصله 10 دقیقه ای اما تمرین طولانی انجام دهید.

هیت مخفف عبارت (high intensity interval training) یا همان تمرینات متناوب شدت بالا است. شدت تمرین و وزن فعلی شما تعیین می کند که چقدر کاهش وزن خواهید داشت. چندین متغیر می تواند تعداد کالری هایی را که می سوزانید را تعیین کند. هرچه سنگین تر کار کنید، کالری بیشتری می سوزانید. اگر مثلاً 68 وزن داشته باشید، 30 دقیقه پدال زدن متوسط، حدود 260 کالری را خواهد سوزاند، در حالی که یک تمرین جدی تر و قوی تر تقریباً 391 کالری می سوزاند.

قبل از اقدام به تزریق چربی باید یک جلسه مشاوره جهت تعیین زوایای مختلف تزریق برگزار گردد. برای دستیابی به نتایج رضایت بخش ، دوچرخه ورزش را ممتد استفاده کنید. هر روز به مدت 30 دقیقه (4 بار در هفته) ورزش کنید تا وزن قابل توجهی را از دست دهید. متخصصان 60-90 دقیقه دوچرخه را برای کاهش وزن توصیه می کنند. عنوان دوچرخه ثابت و لاغری شکم البته کمی غیر علمی بوده و نباید این نکته را فراموش کرد که بدن همواره در هنگام از دست دادن کالری، به صورت عمومی و تقریبا در همه بخش ها، کاهش وزن و از دست دادن چربی را تجربه می کند.

باشد. فقط نکته مهم در این تمرینات این است که در مرحله تمرین با حداکثر شدت باید تمام تلاش خود را بکنید. در حالی که حالت ایستایی را در موقعیت 1 حفظ می کنید، پاهای خود را بچرخانید. زانوهای شما باید در حالت خمیده ای قرار داشته باشد. این برنامه گام به گام افزایش یافته و شما پس از گذشت نهایتا 2 ماه، می بایست چیزی در حدود 50 درصد به مدت زمان این تمرین بیافزایید. بدن شما پس از آغاز یک دوره ورزشی که به منظور کاهش وزن و چربی زدایی آغاز شده است، با مرور زمان و در بازه کوتاه مدتی، متابولیسم سوخت و ساز و چربی سوزی بدن را متعادل می کند.

در صورت فراموشی یک نوبت دارو بلافاصله آن را مصرف نمایید اما از دوبرابر کردن مقدار دارو در یک نوبت جداً خودداری نمایید. حتما شانه های خود را آرام نگه دارید و باید اجازه دهید پاها تمرین را انجام دهند و از فشار روی بازوها خودداری کنند. در حالی که پدال ها را به سمت پایین فشار می دهید، حالت ایستاده را حفظ کنید اما بر روی تکیه گاهها تکیه نکنید. به همین دلیل میزان وزنی که با دوچرخه ثابت از دست می دهید، با دیکران متفاوت است. اسیدهای چرب را می توان با فرایند صابونی سازی تری گلیسیرید به دست آورد.

برای هر 3500 کالری اضافی که می سوزانید، نیم کیلو را از دست می دهید. باید به خاطر داشته باشید که ممکن است تمام چربی های منتقل شده به صورت شما دوام پیدا نکنند. مرحله دوم رژیم سواحل جنوبی شما را از گوشت های چربی دار، چربی های اشباع شده و مواد خوراکی حاوی شکر تصفیه شده یا طبیعی منع می کند. کلمه متابولیسم در این بخش از نتایج آزمایش خون شاید شما را یاد کتابهای رژیم بیندازد. شما در شروع کار حداقل به 3 روز برنامه منظم نیاز دارید. همزمان با بلند کردن باسن خود، دستان خود بر روی دوچرخه را ورزش دهید و سعی کنید شانه ها و بازوهای خود را آرام و بدون حرکت نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید