سئو تکنیکال در بینگ
بهینه سازی برای بینگ-موتور جستجوی بینگ را جدی بگیرید تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری آریانگاران
مهم است به این نکته توجه کنیم که ارزش بکلینکها در موتور جستجوی بینگ نسبت به گوگل کمتر است. اگر نتایج جستجوی این دو موتور را مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که وجود بکلینکها در بینگ تأثیر کمتری دارد. با این حال، بینگ نیز به بکلینکهای ادیتوریال که درون محتوا ایجاد میشوند و از بکلینکهای طبیعی استفاده میکند، اهمیت میدهد. اگرچه تولید محتوای باکیفیت و بک لینک ها نقش مهمی دارند، اما بدون زیرساخت فنی مناسب، این تلاش ها بی ثمر خواهد بود. به عبارت دیگر، سئو فنی به موتورهای جستجو کمک می کند که محتوای شما را به درستی درک و به کاربران ارائه دهند و در عین حال تجربه ای رضایت بخش برای کاربران ایجاد کند.
لینک دادن به صفحههایی با خطای 404 یا صفحات مرده، نهتنها هیچ فایدهای برای سایت شما ندارد، بلکه به سئو تکنیکال و به تبع آن، رتبه سایت نیز ضربه میزند. برای رفع این مشکل بهتر است همیشه لینکهای خود را به کمک ابزارهای SEO، رصد کرده و در صورتی که صفحهای حذف یا تغییر کرده است، به دنبال صفحهای جایگزین برای آن باشید. بر خلاف سایر موتورهای جستجوگر، بینگ استفاده از شبکه های اجتماعی را به عنوان یک عامل رتبه بندی مثبت در نظر می گیرد. بنابراین، بینگ بررسی میکند که آیا افراد صفحهای را در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند یا خیر. این بدان معناست که اگر افراد بیشتری آنها را در شبکههای اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، میتوانند رتبهبندی سایت خود را افزایش دهند.
بهتر است از دامنهای استفاده کنیم که حاوی کلمه کلیدی است، اما بهطور دقیق با آن همخوانی ندارد. امروزه با رشد استفاده از تلفنهای همراه، بهینهسازی سایت برای دستگاههای موبایل یکی از موارد مهم در سئو و رتبهبندی سایتها در موتورهای جستجوی بینگ است. اگر سایت شما برای دستگاههای موبایل بهینه نباشد، کاربران بعضاً مجبور به بزرگ کردن صفحه شده و این باعث بدتر شدن تجربه کاربری میشود. همچنین به دلیل اینکه تعداد کاربران موبایل در حال افزایش است، این موضوع میتواند به شدت بر رتبهبندی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. این پلتفرم جامع شبیه به کنسول جستجوی گوگل است که بینش و داده هایی را برای درک عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجوی بینگ ارائه می دهد. این معیارهایی مانند نمایش، کلیک، نرخ کلیک و موقعیت را برای آدرس های وب سایت شما ارائه می دهد.
یکی از قابلیت های مفید در وبمستر تولز بینگ، مسدود کردن صفحات فردی و همه دایرکتوری های سایت است. این موارد مسدود شده برای 90 روز اعمال می شود و بعد از سپری شدن این زمان، منقضی خواهد شد. از کلمات کلیدی ساده که دقیقا با عبارت جستوجو شده کاربر یکی است استفاده کنید فقط در استفاده از آنها زیادهروی نکنید. خبر خوب این است که اگر سایت خودرا برای گوگل سئو کرده باشید در بینگ نیز شاهد بهبود رتبه خواهید شد زیرا تقریبا سیستم رتبهبندی مشابهی دارند. اما بنظر میرسد این رشد مقطعی باشد زیرا هوش مصنوعی گوگل تمام نیاز های کاربرانی که از bing Ai استفاده میکردند را میتواند برطرف کند.
بک لینک های با کیفیت میتوانند بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجویی مانند بینگ را ایجاد کنند، به شرطی که به درستی و با روش های مشروع به دست آمده باشند. سیگنال شبکههای اجتماعی برای موتور جست و جوی بینگ بسیار اهمیت دارد. یعنی شما تواما با فعالیت در شبکههای اجتماعی و سایت خود میتوانید نتایج مثبتی را دریافت کنید. بینگ برای رسیدگی به این کار الگوریتمهای زیادی دارد که به دقت این موارد را بررسی کرده و روی سئو سایت تاثیر میدهد. دقت داشته باشید که مواردی همچون لایک و کامنت در سئو بینگ تاثیر گذار نیست ، بلکه کیفیت محتوا ، میزان اشتراک گذاری آن (وایرال شدن آن) ، اعتبار نویسنده و….
بهبود رتبه وبسایت به بعضی عوامل در سئو داخلی و سئو خارجی نیز مرتبط است. به یاد داشته باشید که تمام این عناصر کنار هم میتوانند وبسایتی با سئو عالی و بهینهسازی شده بسازند، بنابراین بهتر است هنگام بهینهسازی هیچ کدام از معیارها را از قلم نیندازید. ممکن است زمانی بخواهید بعضی رباتها، برای مثال رباتهای مخرب با هدف آسیب رساندن به محتوا یا ارسال اسپم در تالارهای گفتگو، به طور کلی وبسایت شما را کراول نکنند. گاهی اوقات نیز ممکن است بخواهید رباتهای موتورهای جستجو، محتوای خاصی را ایندکس نکنند، چراکه بودجه کراول شما محدود است و نمیخواهید آن را صرف دادههای کماهمیت بکنید. برای بلاک کردن رباتهای خاص یا حذف صفحات با محتوای غیرضروری از فهرست کراول و ایندکس، میتوانید از فایل robots.txt استفاده کنید. اگر میخواهید دسترسی رباتهای خاصی را برای ایندکس کردن وبسایت خود محدود کنید، میتوانید با استفاده از تگ «noindex» این کار را انجام دهید.
بینگ توصیه می کند در مورد سایت هایی که به شما لینک می دهند هوشیار و مراقب باشید. همچنین به وبمسترها توصیه می شود که تعداد لینک های خارجی به یک صفحه را مد نظر قرار دهند. لینک های خارجی به سایت های اسپم می تواند بسیار مضرتر از لینک های داخلی اسپم باشد. این بخش به شما اجازه می دهد حجم کوئری ها برای عبارت یا کلید واژه خاصی را پیدا کنید. ویژگی خوب این بخش این است که می توانید عبارت و کلمات کلیدی متعددی را در یک زمان وارد کنید و جستجو را بر اساس دوره زمانی، موقعیت یا زبان، سفارشی سازی نمایید.
همچنین فایر فاکس موتور جستجوی پیش فرض خود در روسیه را از گوگل به یاندکس تغییر داد. این اتفاق به این معنی است که ممکن است در آینده نزدیک نیز کشورهای دیگر موتور جستجوی خود را از گوگل به دیگر موتورهای جستجو تغییر دهند. تفاوتهای مهم بین رتبهبندی در موتور جستجوی گوگل و بینگ چیست؟ در این بخش به طور جامع به بررسی این تفاوتها میپردازیم. در جریان این مطلب با اطلاعات جدید و الهامبخش ما همراهتان خواهیم بود تا بهترین تصمیم را در انتخاب موتور جستجوی مناسب برای نیازهایتان بگیرید. نه تنها در سئوی تنکنیکال کاربرد دارد؛ بلکه ابزار کاملی برای ارزیابی کیفیت کلی سئوی وبسایت شما نیزهست. این ابزار وبسایت شما را تحلیل میکند و میگوید که چقدر سایت شما برای نتایج جستجو بهینهسازی شده است.
این موضوع بدین معنی است که هنوز میلیون ها نفر از مردم جهان مرورگر فایرفاکس خود را به روز رسانی نکرده اند. پیشنهاد میشود مقاله باورهای نادرست درباره ی موتور های جست و جو را مطالعه نمایید. محتوای شما باید از کیفیت کافی برخورددار باشد پس در بینگ هم کیفیت حرف اول را میزند. از روشهای کانونیکالسازی و استفاده از تگهای نو مانند "noindex" برای مدیریت محتوای تکراری استفاده کنید. هنگام انتقال یا حذف صفحات، اجرای ریدایرکتهای صحیح (ریدایرکت 301) برای حفظ ارزش سئوی صفحات و جلوگیری از وجود لینکهای خراب ضروری است.
محتوای تازه به این معنی است که محتوای یک وب سایت به روز شده یا محتوای جدیدی به طور مرتب اضافه شده است. همچنین می توانید از یک کلمه کلیدی بسیار مرتبط که با کلمه کلیدی اصلی شما مطابقت دارد استفاده کنید. در اینجا چند نکته بهینه سازی در صفحه برای رتبه بالاتر در Bing آورده شده است. همانطور که در بالا می بینید، گوگل بیشتر بر روی "زمینه" تمرکز می کند تا اینکه نتایج را با کلمات کلیدی "تطابق دقیق" نشان دهد. بنابراین اگر صفحه مسدود شده شما بعد از 90 روز وجود داشته باشد، امکان ایندکس شدن در نتایج بینگ را خواهد داشت. شما می توانید صفحات فعلی را به همراه کَش های آن مسدود کنید یا تنها کپی کَش آن را مسدود نمایید.
توجه به این نکته بسیار مهم است که بک لینک ها در بینگ نسبت به گوگل از اهمیت کمتری برخوردار هستند. اگر نتایج جستجوی بین بینگ و گوگل را مقایسه کنید متوجه خواهید شد که رتبه های بالاتر در بینگ بک لینک های بسیار کمتری دارند. با اینحال بینگ نیز از بک لینک های Editorial که در داخل محتوا ایجاد می شوند و بک لینک های طبیعی استفاده می کند. با این حال، در چند سال اخیر، بازار موتور جستجوی بینگ در حال رشد است، زیرا مایکروسافت تلاش میکند تا در زمینه موتورهای جستجو به چالش بکشد. در کل بینگ بک لینک را مانند گوگل یک موضوع خاص و اساسی در نظر ندارد و تنها به عنوان یک لینک ساده به آن نگاه میکند.
این در صورتی است که سوشال سیگنال یک فاکتور رتبهبندی کلیدی برای بینگ بهحساب میآید و فاکتورهای زیادی از یک سوشال سیگنال را در نظر میگیرد. سهم بازارگوگل در مقایسه با بینگ سهم بازار به طور قابل توجهی بیشتری دارد. تا فوریه ۲۰۲۱، گوگل ۸۶٫۶ درصد از بازار جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده است، در حالی که بینگ ۶٫۷ درصد از بازار جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده است. «حلقههای ریدایرکت یا تغییر مسیر» (Redirect Loops)، URLهای خراب یا ریدایرکتهای اشتباه میتوانند در ایندکس شدن وبسایت مشکل ایجاد کنند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این مشکلات، ریدایرکتهای خود را به طور مداوم بررسی کنید.
قبل از ورود به دنیای سئو در بینگ، ضروری است که با ابزارها و منابع باارزیابی موتور جستجوی بینگ آشنا شویم. در مقایسه با گوگل، مایکروسافت بستههای غنی از ابزارها و منابع رایگان را تدارک دیده که میتوان از آنها بهرهمندی فراوانی داشت. بر اساس ابزارهای ارائه شده توسط این شرکت، میتوان نتیجه گرفت که موتور جستجوی بینگ بهطور قابل توجهی بهینه شده و سئو را حمایت میکند. نتایج جستجوی بینگ، بسیار قدیمیتر از گوگل است و این موضوع برای وبمستران از آن نظراهمیت دارد که میتوانند به قدمت محتوایی که در بینگ به ثبت میرسد، مطمئن باشند. اما در بینگ محتوای رسانهای سریعتر ایندکس شده و مهمتر از محتوای متنی نیز میباشد.
با اجرای بهینهسازیهای فنی مختلف میتوانید از رتبهبندی بهتر در نتایج جستجو بهرهبرداری کنید و تجربه کاربری بهتری به مخاطبان ارائه دهید. در دنیای امروزی، داشتن حضور آنلاین برای هر کسبوکار یا فرد حیاتی است. اما فقط داشتن یک وبسایت کافی نیست؛ شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما توسط موتورهای جستجو قابل کشف است و در نتایج جستجوی بهتر رتبهبندی میشود. یکی از جنبههای اساسی سئو، سئو تکنیکال است که بر روی بهینهسازی عوامل فنی وبسایت تمرکز دارد تا دیدهشدن و عملکرد آن در موتورهای جستجو بهبود یابد. در مطالب قبلی کلیات سئو را بررسی کردیم و سئو را به بخش های کاربردی تقسیم کردیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئوی داخلی میتوانید مقاله جدیدترین راهنمای سئوی SEO سایت 2024 را مطالعه فرمایید. همانطور که گفتیم، سئو تکنیکال یا فنی به بهینهسازی جنبههای فنی وبسایت برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو گفته میشود.
به این ترتیب، کاربران موبایل میتوانند به راحتی و بدون مشکل به سایت شما دسترسی پیدا کنند و این موضوع باعث بهبود تجربه کاربری و رتبهبندی سایت شما در موتورهای جستجو میشود. بهترین راه برای بهبود تجربه کاربری و سئو سایت در بینگ، ارائه محتوای با کیفیت و ارزشمند است. محتوای با کیفیت به معنای محتوایی است که مشکلات و نیازهای واقعی کاربران را حل کند و اطلاعات مفید و جذاب را در اختیار آنها قرار دهد. رباتهای موتورهای جستجو پس از کراول کردن وبسایتها، صفحات آنها را بر اساس موضوع و ارتباط محتوا با موضوع ایندکس میکنند. زمانی که محتوا ایندکس شد، برای رتبهبندی در «صفحه نتایج موتور جستجو» (SERP) آماده میشود.
علاوه بر این، موتورهای جستجو نیز دوست ندارند صفحاتی با این خطا را پیدا کنند. وبسایتها باید سریع و تمیز باشند و استفاده از آنها ساده باشد تا رضایت کاربران را جلب کنند. به همین دلیل، توجه به اصول اولیه سئو هم برای ساده کردن کار موتورهای جستجو و هم برای جلب رضایت کاربران ضروری است. یکی از مهم ترین مواردی که در سئو سایت تاثیر داشته و باید در کنار اصول و تکنیک سئو به آن توجه شود، تولید محتواست. محتوا به قدری اهمیت دارد که باید با رعایت چک لیست محتوا بر رتبه وبسایت بیفزاییم. گوگل برای این مشکل به کلمات مترادف کلمات کلیدی نیز اهمیت می دهد و استفاده از آن ها موجب افزایش رتبه گوگل خواهد شد.
توضیحات متا یک بخش مهم و ضروری در موتور جست و جوی بینگ محسوب میشود به طوریکه استفاده از آن به صورت اکیدا برای گرفتن رتبه خوب توصیه میشود. معمولا توضیحات متا برای این استفاده میشود تا شما بتوانید موضوع محتوای خود را به صورت خلاصه به کاربر نشان بدهید. این یک ابزار پولی است که به شما کمک می کند وبلاگ های سئو را به سرعت تحقیق، بررسی، بهینه سازی، نوشتن و تولید کنید. این به سرفصل ها، کلمات کلیدی، عبارات، میزان محتوای مورد نیاز و تصاویر کمک می کند. این موتور جستجو با عکس های باکیفیت و جذابی که کاربران می فرستند توانسته از رقبای خودش پیشی بگیرد اما هنوز هم از غول اینترنتی، گوگل خیلی عقب است.
روش دیگری که میتوانید برای بهینهسازی سایت خود برای دستگاههای موبایل به کار ببرید، استفاده از سرعت بالای بارگیری صفحه است. سرعت بالای بارگیری صفحه، به کاربران اجازه میدهد به صورت سریع و بدون تاخیر به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند. یکی از روش هایی که میتوانید از آن برای گرفتن بک لینک استفاده کنید، تولید محتوای خوب و مفید است. اگر محتوای شما ارزشمند و جذاب باشد، افراد بیشتر به آن لینک خواهند داد و بک لینک های با کیفیت برای شما ایجاد خواهند کرد. اما اگر محتوای شما بیارزش و جذاب نباشد، افراد احتمالاً به سایت شما لینک نمیدهند. درج کلمات کلیدی مرتبط در URL به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری درباره موضوع صفحه میدهد.
URLهای کوتاه و توصیفی همچنین باعث جذب کاربران و موتورهای جستجو میشوند. درج کلمات کلیدی مناسب در URL هم میتواند ارزش سئوی آن را افزایش دهد. بسیار از سئوکارها و دیجیتال مارکترها موتور جستجوی بینگ را در نظر نمی گیرند. سئو موتور جستجوی bing یکی از مباحثی است که هر شخص به عنوان یک سئو کار باید با آن اهمیت دهد.دومین موتور جستجو بعد از گوگل Bing است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. Bing SEO فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای بهبود رتبه ارگانیک آن در نتایج جستجوی Bing است.
این میتواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای شما را در یک گستره مشخص مورد بررسی قرار دهند. چندین مرحله وجود دارد که میتوانید از آنها برای ایمن سازی وب سایت خود کمک بگیرد و یکی از مهمترین موارد در بین آنها، پیاده سازی HTTPS است. تنها چیزی که از صفحات کند میتواند آزاردهندهتر باشد، لینک دادن به صفحاتی است که اصلاً وجود ندارند! اگر لینک به صفحه ای منتهی شود که داخل سایت نیست، خطای 404 به کاربر نمایش داده میشود. دومین موردی که باید در بهینه سازی محتوای ویدئویی برای رتبه گیری در بینگ به آن توجه کنید، کیفیت ویدئو است.
امروز در سری مقالات از برتر آموز قصد داریم تا به طور کامل راجب به آموزش سئو برای موتور جست و جوی بینگ بپردازیم پس همراه ما باشید و برتر آموز را در شبکه های اجتماعی به دوستان خود معرفی نمایید. برتر آموز بزرگترین مرجع آموزشی در سطح کشور برای شما محتوای فوق حرفهای آموزش سئو را آماده کرده است که با مطالعه آن میتوانید به دانش خود بیافزایید و پروژههای سئویی زیادی را دریافت نمایید. سئو تکنیکال بر روی بهینهسازی عوامل فنی وبسایت تمرکز دارد که باعث افزایش دیدهشدن وبسایت در موتورهای جستجو و بهبود رتبهبندی آن میشود. این گزینه، بهترین صفحه سایت شما در موتور جستجوی بینگ را به همراه آماری که شامل کلیک های انجام شده از طریق نتایج جستجو، تعداد جستجو ها و نرخ کلیک است، نشان می دهد. اساساً صفت noindex و nofollow به ربات های جستجو خبر می دهند که صفحه مورد نظر نباید در موتورهای جستجو ایندکس شود و هیچ کدام از لینک های موجود در صفحه نباید دنبال گردند. اگر دوست دارید موتور جستجوی بینگ چیزی که در بخش مشخص کرده اید را دنبال نماید، کلمه robots را با bingbot جایگزین نمایید.
متأسفانه، ممکن است بدون اینکه بدانید، با مشکلات محتوای تکراری مواجه شوید. ممکن است برای بازدیدکنندگان تفاوتی نداشته باشد، اما برای موتورهای جستجو این امر بسیار مهم است. موتورهای جستجو قادر خواهند بود محتوای یکسانی را در URL های مختلف مشاهده کنند. گاهی اوقات افراد به طور ناخواسته فایلهای CSS و JS سایت شما را در فایلهای robot.txt مسدود میکنند. این فایلها حاوی کدهایی هستند که به مرورگر میگوید سایت چگونه ظاهر میشود و چگونه رفتار میکند. اگر این فایلها مسدود شوند، موتورهای جستجو نمیتوانند تشخیص دهند که سایت شما به درستی کار میکند یا خیر.
اولین قدم برای شروع استفاده از Bing SEO ایجاد یک حساب کاربری با ابزار وب مستر Bing است. اگر با بینگ تازه کار هستید، فقط دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا از ابزار وب مستر بینگ استفاده کنید. بنابراین، اگر کشورهایی مانند ایالات متحده را برای بهبود دید ارگانیک وب سایت خود هدف قرار می دهید، نباید مایکروسافت بینگ را نادیده بگیرید. اگرچه گوگل در مورد سهم بازار موتورهای جستجو در سراسر جهان، سهم شیر (بیش از 88٪) را به خود اختصاص می دهد. بینگ بهترین سرعت خزیدن برای سایت شما را بر اساس داده های مصرفی تعیین می کند.
همانطور که ما آدرس کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت میکنیم نیاز است تا شما سایت و کسب و کار خود را در Bing Places ثبت نمایید. همانطور که شما در موتور جست و جوی گوگل یکسری نرفندها برای رتبه گرفتن انجام میدهید در بینگ هم میخواهیم تعدادی تکنیک برای رتبه گرفتن بیان کنیم. شما میتوانید از این ترفندها در پروژههای بینگ خود استفاده نمایید. البته دقیت کنید که اگر تمامی روشها را به ئرستی انجام دهید گاهی اوقات اصلا به هیچ ترفندی نیاز پیدا نمیکنید. برای مثال تعداد اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی ، تعداد کامنتها و…. Semrush ابزاری باورنکردنی برای کمک به نظارت بر عملکرد سئو بینگ برای سایت شما محسوب می شود که در دو نسخه رایگان و پولی ارائه شده است.
در بینگ، یکی دیگر از معیارهای مهم برای ارزیابی عملکرد سئوی سایت، امنیت سایت است. برای افزایش امنیت سایت، باید از پروتکل HTTPS برای ارتباط با سرور استفاده کرد و همچنین از فایروال، نرمافزارهای ضد ویروس و مکانیزمهای دیگری جهت پیشگیری از حملات نفوذ به سایت استفاده کرد. این معیار امنیتی به تنهایی میتواند بر رتبهبندی سایت در بینگ تأثیر مثبت داشته باشد. قابلیت خوبی که وب مستر تولز بینگ در اختیار شما قرار داده است این است که اگر قصد نقل و انتقال سایت خود به یک آدرس جدید را دارید میتوانید مشخصات URL مبدا و مقصد را در اخیار آن قرار بدهید. میتوانید بر روی هر صفحه کلیک کنید تا ببینید چه کسانی به آن لینک شدهاند یک بخش مهم دیگر گزارش اطلاعات رصد کردن است که میتوانید آن را در منوی سمت چپ و در زیر گزارشها و داده مشاهده نمایید. برخی از قالبهای سایتها، مانند بسیاری از پوستههای وردپرسی جدید، به صورت پیشفرض از این دادهها پشتیبانی کرده و قابلیت نمایش مسیر راهنما و موقعیت کنونی به کاربران را دارند.
از جمله روشهای بهینه سازی محتوا برای بینگ، استفاده از کلمات کلیدی است. بهتر است در عنوان، متن و زیرعنوانهای مختلف محتوا از کلمات کلیدی استفاده کنید و همچنین در بخش توضیحات Meta Description کلمات کلیدی را به طور دقیق توضیح دهید. با این کار، بینگ میتواند بهتر محتوای شما را درک کند و در نتیجه رتبه آن را در صفحات نتایج جستجوی بینگ افزایش دهد. اما به هیچ وجه نباید از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنید و محتوای تولیدی خود را برای خوانندگان وب سایت خود به صورت مناسب و طبیعی طراحی کنید. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر میخواهند که بهترین نتایج موجود را برای «کوئریها» (Query) یا جستجوهای کاربران ارائه کنند.
در حالی که گوگل تاثیر استفاده از کلمه کلیدی در متا تگ ها را رد کرده است، استفاده از آن ها همچنان می تواند باعث افزایش CTR شود. اگر شما در رتبه خوبی در گوگل داشته باشید، الباقی موتورهای جستجو نیز ترافیک ارگانیک خوبی را به شما می دهند. مطمئن شوید که به طور منظم از ابزار اسکن سایت برای شناسایی و حل مشکلات فنی وب سایت خود برای بهبود رتبه آن استفاده کنید. هنگامی که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را اضافه می کنید، خوانندگان وب سایت شما به راحتی می توانند محتوای شما را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارند (اگر محتوای شما را مفید بدانند). وبلاگ نویسی مهمان به شما این امکان را می دهد که با نوشتن محتوا برای وب سایت های دیگر، پیوندهای مرتبط و با کیفیت ایجاد کنید.
زمانی که سایتی به محتوای شما لینک می دهد به این معنی است که به شما اعتماد دارد. اگر معماری و طراحی سایت شما خوب باشد، تحت تاثیر قرار دادن کاربر و ربات های موتور جستجو بسیار آسان است. علاوه بر نقشه سایت XML، شما می توانید یک نقشه سایت HTML (یا داینامیک) نیز ایجاد کنید که به ناوبری کاربر در سایت کمک فراوانی خواهد کرد. قبل از اینکه بینگ بتواند صفحه شما را ایندکس کند، باید بتواند آنها را پیدا کند. اگر صفحه ای را از داشبورد مدیریتی وردپرس ایجاد کنید و هیچ لینک داخلی یا خارجی در آن قرار ندهید، موتورهای جستجوگر قادر به یافتن آن نخواهند بود.
روشهای زیادی برای گرفتن بکلینک باکیفیت وجود دارد و شما میتوانید با استفاده از این روشها، رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید. زمانی که مشکلات قابلیت دسترسی را برطرف کردید، میتوانید به بخش رتبهبندی در صفحه نتایج موتورهای جستجو در سئو تکنیکال بپردازید. گفته میشود که پردازش «جاوا اسکریپت» (JavaScript | JS) برای گوگل کمی دشوار است و به همین دلیل، پیشنهاد میشود که از محتوای از پیش رندر شده برای بهبود قابلیت دسترسی استفاده کنید. گوگل همچنین یک منبع جامع برای کمک به درک دسترسی رباتهای جستجو به کدهای جاوا اسکریپت در وبسایتها دارد. این منبع که لینک آن در ادامه آمده است، به شما کمک میکند که مشکلات مرتبط به جستجو این زمینه را حل کنید. اما حتی اگر وبسایت شما کراول و ایندکس شده باشد، ممکن است مشکلات دسترسی باعث شود که کاربران و رباتها بلاک شوند و این موضوع میتواند در سئو شما تأثیر منفی داشته باشد.
امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به سوالات شما عزیزان در خصوص بهینه سازی سایت برای موتور جستجوگر بینگ را پاسخ داده باشد. در صورتی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت سوالی دارید می توانید از طریق دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید. کارشناسان نوین پس از بررسی سوالات شما، دقیق ترین پاسخ را در اختیارتان قرار خواهند داد. اگر محتوای شما در بالای نتایج ارگانیک قرار بگیرد، نرخ کلیک خوبی خواهید داشت، اما با دریافت ریچ ریزالت میتوانید این نرخ را بیشتر از قبل کنید. برای دریافت ریچ ریزالت باید محتوای مفید بنویسید و از دادههای ساختاریافته استفاده کنید. دادههای ساختاریافته میتواند انواع مختلف محتوا از جمله مقاله، ویدیو، بررسی، رویدادها، پرسش و پاسخ، تصاویر، فهرست کسبوکارهای محلی، محصولات و...
اگر فکر می کنید گوگل اغلب با میلیون ها نتیجه جستجو از تقریباً هر صنعت پر شده است و به دنبال موتور جستجوی دیگری برای بهبود ترافیک سایت و فروش خود هستید، Bing برای شما مناسب است. با این حال تعداد لایک ها، توییت ها، موارد ثبت شده در گوگل پلاس زیاد مورد توجه بینگ قرار نخواهد گرفت. آنها بیشتر در مورد Authority و اعتبار اجتماعی نویسندۀ محتوا و کسی که آن را به اشتراک گذاشته است توجه می کنند. این موضوع نه تنها به معنای داشتن یک محتوای عالی و مفید است بلکه نشان می دهد محتوا باید ویروس گونه باشد تا در برهه زمانی خاصی همه جا به اشتراک گذاشته شود. بنابراین زمانی که می خواهید محتوایی را ایجاد کنید، آن را در میان افراد به اشتراک بگذارید و توسعه دهید.
این آمارها نشان دهندهٔ تغییرات چشمگیر و قابل توجه در بازار موتورهای جستجو است. این تأثیر از تغییر موتور جستجوی پیشفرض در ایالات متحده آمریکا استخراج شده است. این موضوع حیرتانگیز نیست که بهروزرسانی فایرفاکس ممکن است در سایر کشورها نیز باعث تغییر در استفاده از بینگ و گوگل شود. این اتفاق در همان زمان رخ داد که بینگ نتایج جستجوی یاهو را پشتیبانی میکرد. و همچنین، فایرفاکس در بازار روسیه از گوگل به یاندکس به عنوان موتور جستجوی پیشفرض خود مهاجرت کرد.
بعد از عضویت و ثبت سایت، داشبوردی در اختیارتان قرار داده خواهد شد که اطلاعات مفیدی را برایتان دربر دارد. در صورتیکه محتوای شما توسط کابران به اشتراک گذاشته شود، سیگنال مثبتی منبی بر اثبات محبوبیت شماست. بررسی بررسی صحت کدهای Schema خود می توانید از ابزار bing markup validator استفاده کنید. حالا که از مزایای بینگ مطلع شدید، بیایید سایت خود را به بهترین شکل برای بینگ آماده کنیم. ترافیکی که این شخص از بینگ دریافت کرده بسیار با کیفیت تر از گوگل است.
برای مثال، فرض کنید در یک صفحه جستجو، رتبه یک باعث 20% نرخ کلیک و رتبه دو باعث 40% نرخ کلیک شود. به همین دلیل، عناوین و توضیحات شما باید با عباراتی آمیخته شوند که با نیازها و توقعات کاربران هماهنگ باشند، بهترین راه برای این کار استفاده از کلمات کلیدی است. بهترین عنوانها و توضیحات باعث افزایش نرخ کلیک و بهبود در رتبه بندی خواهند شد. متوسط زمان لازم برای رتبهگیری وبسایت در موتور جستجوی بینگ بستگی به عوامل بسیاری دارد و این به طور کلی میتواند بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد. اما با توجه به اینکه بینگ در برابر گوگل کمترین بازاریابی را دارد، به دلیل جامعه کمتری که از آن استفاده می کنند، ممکن است زمان لازم برای رتبهگیری در آن کمتر از گوگل باشد. یکی از این موتورهای جست و جو که بعد از گوگل بیشترین میزان سرچ را به خود اختصاص داده است و هنوز هم استفاده میشود ، بینگ نام دارد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری